Koszty i formy dostawy

Czas realizacji zamówienia i dostępność towarów

Koszt dostawy jest uzależniony od wagi i gabarytów zamówionych towarów.

Prawdopodobny całkowity koszt wysyłki pojawia się podczas składania zamówienia i jest automatycznie wyliczany przez system. W przypadku przekroczenia wagi lub gabarytów przesyłki, koszt wysyłki zostanie indywidualnie wyceniony przez pracownika naszej firmy, o czym zostaniesz poinformowany telefonicznie lub przy potwierdzaniu przez nas Twojego zamówienia.

Hydra zapewnia swoim klientom następujące formy dostawy:

 
  • gls
  • dhl
  • siodemka
do
30 kg
Kurier GLS/DHL/Siódemka/InPost

Niewielkie gabarytowo paczki (do 30kg)

Wysyłka po przedpłacie (do 1500 zł netto) koszt 14,50 zł netto (17,84 zł brutto)

Wysyłka za pobraniem (do 1500 zł netto) koszt 18,50 zł netto (22,76 zł brutto)

Zamówienia powyżej 1500 zł netto
koszt 0 zł

  • db shenker
do
600 kg
Kurier DB Schenker

Większe paczki wysyłamy na paletach (do 600kg)

Wysyłka po przedpłacie (do 1500 zł netto) koszt 100,00 zł netto (123,00 zł brutto)

Wysyłka za pobraniem (do 5000 zł netto) koszt 100,00 zł netto (123,00zł brutto)

Odbiór osobisty (bez wzgl. na wielkość zamóienia)
koszt 0 zł

  • hydra
bez
limitu
Odbiór osobisty

Zamówiony towar można oderbrać w Strzegomiu

Odbiór osobisty możliwy
w naszym oddziale w Strzegomiu
 

Odbiór osobisty w innym oddziale prosimy o kontakt z wybranym oddzialem

Odbiór osobisty (bez wzgl. na wielkość zamóienia)koszt 0 zł

 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Odbioru osobistego można dokonać w godzinach pracy naszej placówki w Strzegomiu (ul. Koszarowa 5), czyli od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 15:00.

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór osobisty" zostaną Państwo poinformowani mailem w momencie, gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru.

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki, który zostanie Państwu wysłany w mailu potwierdzającym wysyłkę towarów. Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 511 133 500 lub +48 516 209 463

UWAGA ! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.